TABUNG SYILING

Tuesday, August 20, 2013

Setahun kemudian

Everything that keeps me together is falling apart, I've got this thing that i consider my only art of fucking people ever. 3RD PLANET by MODEST MOUSE


Setahun kemudian, Effa kembali bahagia, orang yang dia pendam kan rasanya sudah mula balas cintanya, segala tangis malam-malam,hati yang ranap, bantal yang basah,perasaan yang disampahkan dirasanya berbaloi, tak pernah putus asa dia demi cinta mamat badan ketak tu, cebis-cebis memori indah ditulisnya bersama pakwe badan ketak,akhirnya mentari mula menyinar,makan mekdi pun bersama, tak ada lagi istilah makan hati buat Effa, mereka bahagia mcm mana manusia-manusia lain yang berhak bahagia, dihati Effa sentiasa berharap langit itu sentiasa cerah untuk mereka berdua, jikalau mendung pun, lepas tu diharapnya akan ada pelangi menanti.

Setahun sebelumnya...........
"Aku anggap kau kawan walau kita rapat mcm ni,cinta tak boleh paksa kita kawan je lah ea? hati aku kat mamat badan ketak sampai bila-bila"
tu ayat terakhir Effa ke eddy, lepas tu eddy ranap seranap-ranapnya smpai tak nak jumpa effa bukan benci tapi sakit yang macam celaka. tapi yah, macam apa yang Effa cakap tadi hati dia kat mamat badan ketak sorang je, jadi besaq mana pun cinta Eddy ke dia, dia akan tetap sampahkan,
Jadi mana Eddy sekarang?
Dia kuatkan hati, dan move on,sekarang sudah punya studio yang dia impi-impikan, punya hidup yang stabil dan cinta hati yang sangat disayangai,
satu hari di muka buku dia nampak gambar Effa bersama mamat badan ketak sedang raya bersama, dia tinggalkan komen,

"Makwe aku lagi lawo dari kau sekarang,nasib kau friendzone aku setahun lepas" 

ah,jilaka betul si eddy ni. HAHA


2 comments: