TABUNG SYILING

Wednesday, April 24, 2013

Oi! Oi! Oi! Oi!

Makin ku tentang makin kurasakan, kemahuanmu dalam diam, mereka cuma mahukan dunia,  KITA PERANG KITA MENANG by BUNKFACE



entah, umur dah 21, dah boleh undi, dah boleh pangkah parti yang rasa okay untuk tadbir negara, dah berhak buat keputusan, tapi....................


dah penat dengan parti yang tak habis2 fitnah aposition, ye kami tahu dia kaki liwat, tapi kalau hang dah dekat pat lima kali hang buat spekulasi dia dok beromen, rasa macam benda tu tak lojik like seriously, dia educated kod, dan aku tak rasa orang educated boleh buat bnda tu dan KANTOI, come on, mat rempit pon tahu main romen dan cover baik punya, duit bnyk pergi ah meliwat kat luaq malaysia, so aku dah rasa fitnah liwat tu tak relevan dah, lepas tu macai2 hang yang muka gengster, madang nak pukul orang, nak ludah muka orang, come on ah, budak2 pun rasa meluat,

yang parti lagi tiga tu pulak, gua akui, manifesto depa tu bagus, bagi benefit bnyk kat our newgen, tapi gua tak berani nak amik risiko untuk pangkah depa,mcm mana kalau tu janji kosong? janji bulan dan bintang? mcm mana kalau semua bnda tu cuma ayat nak pancing je,

so gua dah penat dengan permainan politik yang pada gua langsung tak ada tamadun, tak bijak, yang talk shit about each other, ehh! kalau gua ni goku gua dah buat bola jiwa pastu gua baling kat malaysia, biar semua hancur lepas tu suruh mat lufthi jadi prime menister, kahkah. 

No comments: