TABUNG SYILING

Thursday, November 15, 2012

DIA

The day we meet, frozen i held my breath, right from the start i knew i found a home for my heart beat fast.  A THOUSAND YEARS (PART TWO) by CHRISTINA PERRI feat. STEVE KAZEE from Twilight breaking dawn part2 OST.




kadang benda boleh jadi sangat kelakar,
bila kau suruh DIA yang kau cinta,
yang kau sayang, yang kau puja bertahun,
yang satu-satu nya dalam hati kau,
yang kau rasa tak punya pengganti,
yang DIA jadi prirority kau hampir setiap masa,
kau masih lagi senyum bila DIA kata
"aku ada crush!"
"ya allah crush aku senyum dekat aku"
"weh! jom teman aku usha crush aku"
"weh crush aku konfes kat aku do, aku nak jawab apa weyh?"
dan kau jawab
"siapa crush kau do?"
"crush kau senyum kat kau? haa bagus lah its a nice start"
"jom! mana tau aku boleh adjust kan apa-apa yang patut weyh?"
"crush kau konfes? why not if kau rasa dia boleh jaga kau terima je lah"


hidup tak indah macam filem romantik komedi,
dan kau sentiasa tahu itu.


No comments: