TABUNG SYILING

Saturday, September 15, 2012

Vagina atau penis itu bukan persoalannya sekarang!

ditingal cinta, buat aku tak berdaya, gundah gulana ingin aku menyusulnya HIJRAH KE LONDON by THE CHANGCUTERS



kita kerap didedahkan dengan banyak tweet2 perempuan yang berbunyi, "jadi lelaki tak payah nak macam sial sangat buat perempuan menangis" "lelaki sepatutnya menjaga perasaan perempuan jangan biar kan dia menangis" gua kalau nampak tweet2 macam ni gua tak banyak cakap, dengan lajunya gua click unfollow terus, come on, its bullshit man! 
untuk menjalinkan satu hubungan yang berkualiti cuba kita tak payah ambil kira siapa lelaki, siapa perempuan, cuba jangan meletakkan tanggungjawab dalam relationship tu pada sebelah pihak,  dua2 kena sama bekerja,gua pernah cakap benda ni dekat seorang makwe, relationship ni macam main jongkang-jongket, kalau sorang je yang henjot sorang lagi dalam keadaan pegun mmg takkan ada keseronokan bermain tu, 
perempuan, jangan jadikan alasan kau orang tu kaum yang lemah, lu biarkan lelaki ni menguasai lu, dan bila mana lelaki dapat concuer diri lu, tu dah nama nya bukan relationship, tapi lu jadi hamba dia, lu turutkan segala katanya, lu dijajah namanya tu, 
sebagai wanita, lu perlu pertahankan hak lu, lawan balik, relationship its all about fighting, gua bukan suruh lu pergi tumbuk muka pakwe lu tu, maksud gua, kalau pakwe lu nak tiup-tiup lu dalam pangung, lu sangat dibolehkan lempang muka dia sedas dua, cinta not about tunduk patuh, and lu tu perempuan, lu layak untuk dihormati bukan jadi tempat geli-geli.
heh! kalau nak curang, i just dont give a fuck about gender, lu tu lelaki ke, perempuan ke, kalau perangai dah puaka nak curang tu curang je lah, pernah je ada kawan lelaki jumpa gua meleleh-leleh air mata beliau cakap makwe dia curang, siap kantoi beromen lagi, its not about gender, its all about indivualism, perempuan kena sedar yang dieorg jugak main peranan yang amat BESAR dalam menentukan kestabilan relationship bukan takat reti blow job cock boyfriend je, that all. 

No comments: