TABUNG SYILING

Wednesday, September 19, 2012

Luahan sakai

Dear i wrote you a song,despite the fact you did me wrong LOVE SICK by NEVER SHOUT NEVER




CIBAI,PUKIMAK,LAHANAT,PUAKA BABI ANJING!!!
gua mahu maki diri gua sendiri, apa yang jadi malam tu, gua tak sanggup ingat, ya gua pernah jadi penumpang kasih sayang dia, gua curah kan segala cinta gua pada dia, gua ngak mahu dia terluka walau nyamuk sekalipun yang gigit dia, gua tak mahu, gua mahu jadi cowok yang bisa dia andalkan, hari-hari gua tak pernah dia tak ada, tabiaat tercomel dia, dia suka PING gua banyak2 kali, dan yes! pada gua tu sangat comel, gua tahu perangai dia puaka gila, sebab dia puaka lah gua sayang dia, gua tak peduli dia serabai ke, serabut ke, kuang aja ke, pemalas nak mampus ke, GUA TAK PEDULIK! sebab gua cinta kan dia sebab diri dia, gua mengaku, kadang2 gua cemburu bila dia bermanisan dengan other guy dekat garis masa, tapi gua tahan, pada gua, iya dia punya dunia dan gua menunpang, gua tak layak bersuara, iya dia cewek cantik yang tercantik diantara yang tercantik dalam johor ni pada gua, setiap kali dia balik, hati gua tak payah cakap, happy nak mampus, ketemu cinta hati, gua tak pernah tak happy jumpa dia, iya selepas kejadian 6bulan lepas, gua berjaya move on sebab dia, dia macam peri yang bisa warna hidup gua dengan warna pelangi, gua si penumpang kasih sayang yang sangat-sangat bahagia masa tu.



16SEPTEMBER
entah saitan mana hasut, gua jadi tamak, gua jadi haloba, gua jadi bangang, gua jadi bodoh, gua jadi manusia paling pukimak dalam dunia, gua tamak kan kasih sayang dia, gua nekad gua mahu konfes, ah! cibai gua tak mampu, gua batal kan hasrat, dengan harapan "takpe fiq, kau penumpang yang bahagia" gua takut segala yang gua ada sebelum ini hilang, dan masa mahu pulang, adib tengking gua, herdik gua, adib suara kan rasa hati gua ke dia, dia lari, GUA KEJAR YA, gua persetankan jalanraya yang banyak kereta, gua campak bag segala, gua jerit tengah2 hiruk pikuk bandaraya johor bahru tu, "AKU SAYANG KAU" ya, nampak bodoh, gua BUAT! dan akhirnya dia berhenti, gua cakap "sebab tu aku tak konfes, aku tak mahu hilang kawan" dan dia, "aku sayang kau macam kawan je tak lebih" dia bla, dan gua? tersedu sedan gua tengah bandar tu, ugh! rasa sial gila!16SEPTEMBER,  rasa gua dah mati dan gua sebenarnya dah tak berjiwa, cinta tak boleh paksa dan gua tak pernah sebesar zarah pon menyalahkan dia, terimah kasih sebab pernah buat gua bunga-bunga, rasa melayang terbang, senyum setiap pagi, apa celaka yang gua terima gua bisa cool kerana ada dia, gua akui gua manusia yang paling bahagia dalam dunia sebab dia.



Gua tulis entry ni tersedu-sedan,
AH! sialan.

No comments: