TABUNG SYILING

Saturday, September 22, 2012

Dia sebenarnya comel sangat

what more do you want to hear from me, you scream a song, a lullaby OVER by FYNN JAMAL





dari 3hari lepas,
"kau okay fiq?"
yeah aku tak okay, malam tu aku tersedu sedan,
hari kedua,
"afiq kau okay tak ni?"
petang itu aku masih terbaring sambil dengan ranap melampau
malam ke tiga
"afiq kau okay tak? aku risau ni?"
yeah, aku mula calm down dan ambil keputusan untuk cerita segala ke engkau,
walau pun yang keluar,
"chill lah bro"
"kau kena kuat"
"kau kena tahan semua ini"
"kadang kala bukan semua benda kita boleh telan, kau macam ni nanti orang makin pijak kau"
"betul2 dah sabar k"
OH! masih ada,
yang ambil kisah,
yang cuba faham,
yang mahu kongsi,
kau pernah tanya aku, apa gedik sangat ke engkau ni sampai orang ramai nak kau,
aku tak jawab soalan tu,
kau sebenarnya tak gedik langsung,
mereka, mereka, dan mereka,
jatuh cinta ke engkau sebab,
kau punya hati yang belum tentu gadis-gadis luar tu ada,
tolong jangan baik sangat boleh?
aku takut kena friend zone lagi kali yang ke TIGA kali,
ha ha ha.

No comments: