TABUNG SYILING

Friday, February 24, 2012

Rasaksa Boo

Akhirnya, Akhirnya, Akhirnya, 
Kebenaran terungkap, 
Aku takut sebenarnya, 
Takut dibenci, 
Takut disalah faham
Takut Ditakuti, 
jadi aku terus berahsia, 
aku terus diam dalam kabut malam, 
aku terus menjadi penghuni yang tak bernama, 
aku terus guna STRANGER NIGHT untuk luah segala, 
entah kenapa, aku rasa apa yang dia cuba sampaikan dalam setiap entry2 luahan rasanya, 
si STRANGER NIGHT tingal jejak di setiap entry nya, 
si STRANGER NIGHT  suka berkawan dengan nya, 
si STRANGER NIGHT luah apa yang dia rasa, 
dan akhir si STRANGER NIGHT tak mampu lagi jadi penghuni bayang malam, 
Dan penat dia duduk dalam Gua gelap basah, 
jadi dia cuba berjalan keluar dari gua, 
cuba cari cahaya, 
kena maki carut belakang cerita, 
tak mampu lagi STRANGER NIGHT berahsia, 
kaya nya STRANGER NIGHT  sudah siap segala senjata untuk lawan si raksaksa, 
si rasaksa yang masih misteri rasa hatinya, 
dan kebenaran terungkap, 
si STRANGER NIGHT keluar menghadap mentari, 
jumpa si RASAKSA berambut pelik, 
"Hi boo, aku lah STRANGER NIGHT" 

STRANGER NIGHT beri dia kaktus hijau, 
kaktus KUAT! 
kaktus mampu hidup tak kira apa celaka yang menimpa, 
dengan harapan si RASAKSA terus kuat, 
tak kira apa celaka, 
tak kira apa tohmahan mulut mengata, 
tak kira apa rabak,retak luluh yang dia hadapi, 
STRANGER NIGHT selalu ada, 
STRANGER NIGHT beri dia Berus Warna, 
STRANGER NIGHT mahu dia terus mewarna apa yang didepan. 

No comments: