TABUNG SYILING

Monday, November 14, 2011

Tiba-tiba ada note lagu yang rosak.

semalam si teman baik bercerita tentang kau,
semua yang tidak enak tentang kau terdedah dari mulut dia, 
aku tersentak, 
sebelum tidur samar2 aku memikirkan kau, 
betul kah kau sebegitu? 
kau teruk kah?
kau tak seperti yang aku sangka? 
pada aku kau teguh, 
kau kuat, 
kau utuh, 
aku respect kau sgt, 
belum pernah aku jumpa manusia sespesis kau, 
yang beratitude seperti kau, 
kecewa aku. 
tapi,
kau mungkin tak seperti dahulu, 
mungkin kau utuh,teguh dan kuat sekarang? 
manusia berubah bukan? 
begitu juga engkau. 
itulah yang aku berfirasat tentang diri engkau yang sekarang,
siapa diri kau dulu tak penting,
yang penting kau dah belaja dari kesilapan,
dan kau dah jadi manusia yang lebih baik,
ops! kau bukan manusia,
tapi awek bertaringkan? haha. 


p/s:jun, terima kasih atas tumpangan bilik yang sgt osem. best lepak dengan kau malam minggu lepas.

No comments: