TABUNG SYILING

Tuesday, November 22, 2011

Kau yang tak termilik

Jarak bukan penghalang antara aku dan engkau,
tapi aku tak faham kenapa kita jauh?
kehendak?
takdir?
atau ujian?
sehinggakan pada satu tahap,
aku sampai tak larat nk cari kau,
sampai aku rasa nak berpatah balik dari misi mencari kau,
sampai aku terlalu penat,
sampai hati  rasa 'giveup'
sampai kaki ni tak mampu dah berdiri,
sampai tubuh ini dehidrat,
sampai segalanya rasa hilang,
yang tingal dalam kotak ini,
hanya harapan kecil yang aku akan jumpa engkau,
aku hulur tangan, selamatkan engkau dari segala
hantu,jembalang,jin, puaka yang memporak-perandakan dunia engkau,
selamat kan kau dari dunia hitam yang tak pernah ada jalan keluar ni.
aku JANJI tu.


p/s:kalau lah die tahu yang segala yang aku conteng dalam blog picisan ni hanya untuk dia. haihhhh.
     *fiq! jangan mengeluh bole? 

No comments: