TABUNG SYILING

Wednesday, November 16, 2011

Awek bertaring Hilang terbang.

Dia hilang!
aku belek wall post lama,
aku selongkar inbox 3,4,5  hari lepas,
ternyata dia lesap,
aku cuba redah hutan batu yang berbatu jauh,
aku cari engkau,
dapat lihat kelibat kau pon dah buat aku lega gila,
tapi hampa,
mana minah ni pergi?
kau ade masaalah besar ke?
kalau iye pon begitu, deactive bukan jalannya,
macam-macam rasukan negatif menerjah kotak-kotak otak aku,
aku risau kan kau?
ahh! noway!
kau bukan siapa-siapa,
kau stranger yang aku baru kenal tak smpai sepurnama,
mana mungkin sihati kering kontang memikirkan si donut manis,
Ahhhh, mungkin perasan biasa yang memikirkan keadaan sahabat sejiwa,
wahai awek bertaring, walau apa pon keadaan kau sekarang,
aku harap kau ok, kau sehat,
kau kn mahluk kuat yang ultraman pon mampu kau lawan,
aku tahu kau ok,
jangan mati dulu sebelum aku tahu? haha.


p/s:esok aku kehutan batu lagi, cari kau, 

No comments: