TABUNG SYILING

Saturday, November 12, 2011

Dub..dap...dup..Dap.......


NiN|JA



ape tu?
rentak hati.
kenapa hati kau berentak mcm tu?
CINTA!
kau sendiri kata, "hell lah semua tu"
mana aku tahu, dia datang,
habis kali ni kau nak terima?
aku tak tahu!
kenapa?
aku takut.
takut kecewa?takut ditipu?takut hati patah?
mungkin.
macam mana dia boleh datang,sebab rupa?harta?keturunan?
tak, sebab aku rasa hati aku perlu jatuh cinta pada dia.
ceh! ingat hati kebal, kata dah tak rasa cinta?
tak tahu, dia datang tiba-tiba.
abis nak simpan perasaan sampai jadi tahi?
entah. ahh, persetan kan dulu benda tu.
boleh ke engkau?
denga hujan igt dia, denga statik igt dia, denga laila lounge igt dia.
cuba denga Bruno mars?
tanak,
knapa?
nanti lagi bunga2.
buat apa tunggu, luah kan lah.
ahh, nanti2 lah,
smpai bila?
sampai aku pandai main gitar. HAHA


p/s:makan hati tulah makanan paling tak best pena aku makan. 

No comments: