TABUNG SYILING

Sunday, July 24, 2011

cherita sebulan kami.

You’ve got that smile,

That only heaven can make.
I pray to God everyday,

That you keep that smile.


next 2 you by Chris Brown feat justin bieber.


event sebulan.. tapi aku rasa mcm2 dah kami belaja, mcm2 kami dah tempuhi. mcm2 kami dah belaja untuk matang kan hubungan ni.. mcm2 perasaan kod yang pena muncul antara aku dgn ema, sedih, ketawa, cemburu, and smpai kadang2 masing2 ade rasa tawar hati.. tapi tu lahh, ALHAMDULILLAH.. kami dapat jugak terus kan ape yang kami mula kan.. dan aku sendiri berharap yang kami dapat kuat kan hati, sbb aku tao, kami muda... jauh lagy perjalanan hidup aku dan dia, mcm2 lagi org yang akan kami jumpa... tapi..... aku harap yang ikatan yang ada antara aku dgn dia kuat sgt... 4 the 1st time, i,ve been serious in a relationship...  (ok aku rase aku mcm sala eja, HAHA!) 
manusia berubah....
tapi aku sentiasa berdoa yang perasaan aku tak kan berubah pada dia, ape yang ade sekarang dalam hati ni pada die, smpai bila2 laaa aku harap perasaan ni akan terus sama,

ok, aku tao, lame dah aku tak update blog.., sbb tu lahh, masuk mggu kedua kiteorg coup.. aku sendiri rasa perubahan dalam diri aku.. sumpah suck gyla wei.. aku tak havoc, aku lupa pasal blog sume.. huh! tumpuan sume kat die... smpai satu hari die sendiri tego aku, actually bukan tego, tapi kiteorg bergaduh sebena nye..die cakap die dah tak kenal aku, die nak afiq yang mula2 die kenal tu, aku tak kelakar mcm dulu, aku tak havoc mcm dulu, pangilan kami yang dahulu nya "kau,aku" dah jadik  saya,awak, aku sendiri pon tak tao mcm mane aku boleh berubah mcm tu sekali,
mungkin sbb aku sendiri mengejar untuk jadik llki yang terbaik untuk dia sampai aku tak sedar yang benda tu menengelam kan diri aku sendiri,
cinta akan menjadi lebih manis sekiranya anda menjadi diri sendiri, 
credit tu makcik enna, and ema. sbb tego sikap aku and alhamdulillah aku dah ok sekarang ni, 
satu tentang budak ema.. event besa mane kiteorg gado, die cpt sejuk, kadang2 baru 3 jam aku call dah normal balik dah, soo tak de lah buang masa aku nak pujuk2 bagai ni kan,
btw.. pada aku sendiri lah kan, if gurl tu merajuk lame, sumpah gedik wei, anoying kod,
"kao gyle jah! aku dah hari2 gaduh ngn budak ema.. kalau die jenis yang merajuk lame.. gylaa, bila kami nak ok.. HAHA" 
btw.. mmg fakta, kami mmg selalu gaduh, dalam seminggu aku rase 5kali gaduh, mean secara purata sbtu ahad je laa tak gaduh, tapi ptg tadi kiteorg gaduh gak sebena nye.. HAHA,.
sokayy lahh, tak boring ade kawan wresling. xD

heyy buda cemburu kuat, selamat sebulanan kita berkasih, bersayang, bercinta,bergaduh...
event mulut kao puaka gylaaa, aku tak kesa.. sbb aku tao.. kao tak pernah maksud kan ape yang kao cakap mase kita gaduh tu,
then aku pon mintak maaf sbb jarang2 untuk aku jaga hati kao, tapi trust me, aku sedang belaja untuk jaga hati kao. awww.. bak baldi!!! aku ta nak bace ape yang aku tulis ni.. HAHA!


25 jun 2011 to 25 julai 2011. 
sebulan dah... hope sampai bila2 kita bersama. :D 

2 comments:

~naddy~ said...

besh kan ade teman wrestling. haha

Selamat menempuhi segala nyee ye.. nad doakan fiq ng dye selamanyee. =)

kechik kewchik said...

so sweet , hope kekal sampai bila bila .