TABUNG SYILING

Wednesday, June 15, 2011

guys, you are the music in me. tengs a lot!

aku rajin bertubing, dan seriously, i dem2 like to watch cover dari org2 biasa yang sebenarnya mereka amat berbakat, dan mereka mempunyai pasion dalam apa yang mereka buat, dan cover pertama yang aku denga dalah dari syeera sanders, dan lagu cover pertama yang aku denga, adelah dunia by bunkface and cover by syeera sanders, dan sejak tu, aku addict gila kod dgn die, aku layan lagu die,  aku berundur,dunia akhir masa, love, kekasih ape ntah, aku lupe, but, she awesome dude! berbakat, dan lagu die not bad lah fer me,  ape kata korunk try subscribe channel diee kat youtube? :)

p/s: aku pena kod walling ngn die, tak sombong wei awek brunei nih, :D

she quite cute is't? HAHA


NAJWA LATIF

haa, ni dah femes and mmg ramai knl kan? dan die org batu pahat wei, we are johorean, waahh! bangga siot gua, aha, XD
then lagu pertama die yg aku denga was carta hati, lagu die sendiri, actually kalau tak silap aku mase tu die form 1 kod, haa, siriously, she was osem gilaa, baru 13tahun dah boleh main gitar siap ade lagu sendiri lagi, dan sejak tu, aku salu lah jugak denga cover diee, suare die lunak kod, dan agak friendly jugak lahh, sbb die tak pena tak balas tweet aku kat die, najwa, you was osem gile, keep ur atitude and ur music style ok?
single baru dia: CINTA MUKA BUKU, tu pon osem jugakk! :D

comel kod dia, :) 


RAMONA AZWEEN

haa, yg ni aku baru layan dalam 2,3 bulan nih, she was quite awesome, and cover 1st die aku denga, emm, babak pertama by drama band, then, die ade jugak lagu omputeh, and the lyric was like, bunga2.. HAHA, tapi fer me, die mcm taylor swift kod, HAHA, penat alh aku nak carik video2 nih, apekata korunk try subcribe dan denga segala lagu die, best kod! KAK! aku nak belaja men gitar dgn kao boleh? HAHA, choyy lebih, xD

lawa doh die
JAZZ HAYAT
ok, ni artis lelaki yang aku layan, dan mmg jarang kod aku jumpe cover yang agak berkualiti dari seorang lelaki, he from brunei, lagu die, "i stalk your profile when i miss you," tenga maket gila dekat fesbuk sekarang ni, and he has a nice vocal to, dude, keep it up, you was osem!



aku, actually layan bnyk lagi artis youtube, mcm jason chen, dave day, mystery guitar man, and bnyk lagi lahh,they was totally awesome!  mmg lah, malaysian tak upload cover dalam HD mcm mereka2 yg dari oversea tu, tapi dieorg menunjuk kan effort yg pada aku, tak ramai org malaysia boleh buat mcm tu, dan kita patut support and menghargai mereka, bukan terus kutuk bagai, sekurang kurang nya mereka ada impian, mereka ada passion dalam ape yang mereka buat, kita yg selalu dok kutuk je nih apa ada? so? please respect each other ok malaysian? ^^




p/s: sory2! lama tak update blog, tenet takde kat umah, then  aku kurang sehat 2,3 menjak nih, -.-

2 comments:

i'm ezza haniza said...

aku pon selalu bukak youtube tgok mereka..:)

Mr Danel said...

najwa orang bp..eleh org kg aku! hakahk! damn