TABUNG SYILING

Sunday, May 22, 2011

credit to the bandmate

ok, aku rasa hidup aku ni umpama satu gig,

aku ada kawan yang dah lebih sepuluh tahun kami hidup bersama, dari zaman comot2, smpai zaman selua banjir, ZULAIKHA,FAIRUZ,ZARITH NADIA,EDZARUL sbb kami bersekola di sk kampung melayu, dari dajah satu,smpai sekarang, mereka dah mcm penguin dah aku tngok, hampir pupus, susah nak carik kawan yg bole berkawan selama ni,
DRUM

aku ada kawan seronok2 yang ambil berat,yang dah kawan lama, yang bole mencarut sama2, bole ponteng kelas sama2. kua lepak sama2,huhaa sana, huhaa sini,,FLORENCE,HAWA,JAYBEE,RAIS,PAH,CAPIK, TIKA, and si buda comel EZZAH IZYAN,  mereka adalah,
BASS

aku ada kawan yang baru je kenal, kenal pon dekat fesbuk, tapi rasa mcm dah berabad kenal,  sentiasa jadik penasihat dan pengkritik sejati aku,kawan walling dan im aku,  dieorg  sgt2 menjadi diri sendiri, ade 10, si negatif-RAINIE AMIE,si-makcik sihir-AINA JALILI, si rempit-FARZANA ARIFIN, si menawan-MURNI,  si lawa-ZARINA, si manja-SARAH, si comel-ERSYA, si kelaka-DANIAL ALI, si kaki tapau dota-RAFF, mereka adalah?
KEYBORD

aku ada kawan yang baru jumpa, tapi layan kepala, ade yang aku jumpe kat bengkel photographer, ade yang aku jumpa dekat uitm dulu, mase miggu SUCK mds,RENICA, TOKMIE, AMIRA, L, KANANG, YUS, AIDIL,ANIS, siriously, i hope our frienship will remain in my memory until the end, mereka adalah:
2nd GUITARIST

aku ada bestie, yang same idealogi, yang ada dalam apa2  jua keadaan aku, yg sudi hulur tangan saat aku jatuh, yang kutuk aku tanpa aku mara mereka, yg bole aku maki carut bagai dan tahu aku tak maksud kan bnde tu, yg aku tak pena simpan sikit pon rasa yang buruk pada mereka, yang aku nak cakap, mereka umpama oksigen, yang tahan dgn perangai aku, yang faham aku, yang bnyk dah aku susah kan hidup mereka, dan mereka tetap berkawan dgn buda gile nih, yang maki aku kalau aku rase down,  yeah, credit to:JUN(uitm)FAQAR(sk kota kulai)ZULHAMIZAN(sk kota kulai)  mereka adalah:
1ST GUiTARIST


mana vokalis,?? ok, vokalis dalam gig ni, adalah lah aku, sbb ni hidup aku, tapi aku tao, suare aku tak sedap, so aku perlukan mereka dalam gig, sbb dgn mereka aku boleh hadapi ape je, tak kire mcm mana besa nye dugaan tu, tapi bila ade mereka, aku kuat,dan aku sentiasa nak bersama mereka, smpai bila2,  thz a lot you guys. :)


p/s:dan satu hari, aku berharap aku dapat berduet dgn "dia". :)

4 comments:

MissDila said...

nyanyi je wlau suara xsedap..ley jdik geng katak bwh tempurung..hehe

LITTLE SIST said...

hahahahahaha, thnz fiq!!! tp mnje ke? bahahaha mcm klkr

Enna Banana said...

knp enna makcik sihir? huaaaa

Mr Danel said...

babun kaw..ku men second kot! ahha! kadng2 men 1st..tapi mlas men bass..klo mlas lagi aku lah vokalis..aha! aku si kacak menawan patutnye!..