TABUNG SYILING

Saturday, April 2, 2011

ni lah yang jadik kalau dapat pakwe mentaliti rendah,

haihh... secara kebetulan dan tiba2... aku dok termasuk, dalam pergaduhan suami isteri yg agak kesialan, yek laa, atas kerana satu status, yg aku rase, bknlah menjiwang bagai, status tuh, dijadikkan point dalam pertengkaran suami isteri tersebot, setelah mendapat kata sepakat dengan si buda kidd yg memang amat pantang bila denga orang 'memperbodoh kan diri sendri nih, die pon soh aku print screen komen2 di waktu kejadian....  tapi mmg agak sayang, pc aku x de snipping tools!! so aku pon mmg mcm nak gile dok carik sofware jadah haram tuu.. haihh, lepas aku install, aku tngok, segala komen bahas aku dah kne padam, n aku x tao, sape yg dok padam... haih.. mcm tu lah cara orang kalah en??  sebelum kita tao cerita selebihnya.. baik bace ape komen yg buat dieorg begadohh...

(sila click pada gamba untuk pembesaran) 
tngok.. cakap awec die sore comel ponn.. nak d,jadikkan point bagai, ape punye mentaliti lah laki kao tu doe??  kalau aku cakap awec kao sore hodoh mcm shrek tao plak nanti nak carik aku, flying kick bagai. haha! jum kita baca cerita selanjut nya.. :)




hah! time ni lah paling best.. nama aku masokk dalam pergaduhan dieorg.. tetibe jee doe... ce cite, ce cite.. ape kejadahnya ,sbb cakap awec kao sore comel, kao nak kata aku ade scandal ngn awec kao pulak ni derr???   bapak ape.. kali ni, mmg aku dah makin hangin ngn pangai budak mentaliti rendah nih.. hah! yg buat aku ketawa... siap nak rembat aku bagai.. hoi! kalau kao btol2 kuat, x de nye nak luah kan segala dekat komen, dpn awek plak tuh... rasional lah sikit! inbox aku.. tanya masaalah ke hape ke... nak maki2 pon.. mcm tak bole dok inbox kan??  kao dah 27 kot! ta kan x bole berfikiran mcm orang BESA sikit... haihh.. haa..jum tngok komen yang seteros nya pulak....





hah! time ni lahh.. aku mula bersuare.. sbb die dah kua statement nak dok rembat aku, ek eleyy.. kao 27, dah BESA! sangat lah kan?? ye, aku tao, aku x de geng rempit mcm kao bagai, yg just kumpul kekuatan dari sebahagian budak2 rosak bagai.. tapi aku sikit pon x gegar lah der! tapi korunk sendiri tngok mcm mana komen aku kan?? dgn cara baik lagi aku komen beb! ade aku maki2.. carut2 bagai?? x de kan?? haa.. baca komen die seterus nya, yang mmg dah tunjok die tu NOOB, dan childish gilaaa... -.- 


 


hah..aku tak tao sape dok padam komen2 aku yg selepas tu.. dan ni point terakhir die.. adek?? der.. lu pangil gua adek?? hotak hang! sejak bila mak aku kawen ngn bapak kao ekk der?? huh! kalau aku ade abg mcm ni rupa sekali pon.. mati hidop balik aku x kan ngaku kao abg laah der! haihh.. aku pon x tao..knape kao dok padam komen aku bagai kan?? dah rase diri tu kalah la kan?? dan bila dah padam semua..lagi nak pangil aku adek bagai... then bole pulak ckp tuh... ni hal org besa jgn masok campo... hah! kao sedar pon kao tu org besa.. so x reti2 lagi nak buat cara org besa???  ni... x.. couple pon dengan budak lepas spm... pas tu kong2 die.. mcm kao igt ni zaman sebelum merdeka ke nak dok simpan bini dalam umah je?? 

dan ni adalah komen terakhir budak mentaliti rendah ni... lepas dekat 200 komen aku tngok... 



hah... kesian kot aku tngok awec die tuh.. kne mara,maki and hina d,sbb kan die dok main wall ngn org lain.. haihh.. aku igt x de dah buda mcm nih... soo fesbuk ni tempat carik jodoh je la kan?? kalau dah ade pakwe, x bole im,  wall ngn org lain?? mcm tuh?? der... cuba lah bertimdak dgn cara org dewasa sket..kao dah 27 kot.. awek kao tuh.. baru abis spm... mase depan die jao lagi..kao lagi nak kong2 die mcm tuh sekali.. kao nak ke die keje kilang mcm kao jugak nanti?? cuba fikir sket.. tapi pada aku.. orang mcm nih.. mmg tak bole nak pikir kot.. bayang kan lahh.. umo 27, bole nak betekak dengan budak 19 taun... dah mcm budak sekola dah aku tngok.. haihh.. aku rase dalam mggu ni.. aku dah ade dekat 4 org haters, selama ni.. serius..aku x de haters pon.... mugkin si buda afiq nih dah makin HOT kot...  haihh.. x nak..x nak... aku kan dah cakap aku COOL! HAHA! ayat mcm choyy! 



p/s: die dah ade boyfie doe! harap kao bahagia ea budak.. (hipokrit gilaa statement aku nih) HAHA! -.-

2 comments:

MaErA kZz said...

walawey . . relax suda . . :)

Little_froggy said...

mmg sedang rilex kot..
buat ape nak mara dan memperbodo kan diri sendiri en?? :D