TABUNG SYILING

Wednesday, April 27, 2011

contest gamba desktop lappy

ok lah tadi aku dok blog walking, sekali terjumpe lah contest yg agak best dari blog cik gugu,untuk di join nih, di sebab kan aku ni mmg gila dalam menghias desc lappy aku, kadang2 ber-jam kod aku dok bazir mase design desc aku nih, ok, let me teros ke titik,  syarat2 nye begini:




1. Letak header blOg nie dan link kan ke blOg ini.
2. Buat 1 entry nape kOwg pakai gambar tersebut sebagai desktOp backgrOund lappy or cOmputer kOwg. Tak kesah lah gambar apa pOn. Jgn gambar bOgel sudah ;)
3. Jgn lupa print screen desktOp kOwg. Kalau tak taw nak print screen bOleh tgk tutOrial nie.
4. Pemenang akan di pilih berdasarkan gambar desktOp yg paling sempOi dan kemas susunan icOn/gadgetnya. 
5. Hadiah? Akan diberitahu kemudian. Masih dlm cadangan.
6. Tamat : 14-05-2011.
7. Tag 2 owg blOgger lain sahaja!



cik gugu, btol ke nak tngok gamba desc saya nih? sebenanye kan. saya ade dua gamba desc tao, haaa, tapi setelah saya pkir 16-17 kali, saya pilih desc yg paling comel untuk dipertandingkan, nak tngok tak? ok... 

TAADAAA!!!! 



kenapa saya suke desc saya yang ni? sbb nyee, 
1.sebab itu gamba SACKBOY!! kalau sape2 yang main ps3 or psp tao lah, mcm mane comel,nakal dan gila nya perangai sackboy nih, HAHA
2.haa, tngok x, icon saya tu siap goyang2 joget poco2 lagi, haa, kan menambah kecomelan desc saya tu, 
3.dulu saya pakai desc ala2 mcm apple mac, sekali tngok lama2 muak plak dah, saya tetap berbangga dgn window saya, yeahh. HAHA



saya nak tag 2 org budak nakal:




ok lah, da siap, cik gugu, saya tao saya yang menang tao2? HAHA, 


p/s: err, aku ade story yang sgt dem nak di story, tggu lah entry malam nanti ea? HAHA. 


2 comments:

nabil | sirius blaxx said...

muak dgn desktop mac seyh.
*perli nampak.

hahaha

..gugu.. said...

comey sgt..

eee geram. tq join ye ;p