TABUNG SYILING

Friday, April 15, 2011

BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK SAT !



an..an...an...
totemodaisuki...
dora...e...mon....


wei, ni 1st time kod aku dok join segmen abg ben, heyy, mcm best je aku dok tngok segmen ni en?? ok lah, nak tao syarat2 segmen, haa, korunk klik sendiri kat sini.

dah toa syarat2 die kan?? bia aku terus ke segmen abg ben ni,

1.APAKAH KAREKTOR KARTUN YANG PALING KORANG MINAT DAN KENAPA ..

jawapan saya:

karakter katun yg aku paling minat ade lah, ini dia! NARUTO! siriously, aku gila kan anime ni dari fom1 kod, bermula dari kawan2, dan akhir nya kemaruk smpai beso ni haa, sbb ape? ok lah, sbb naruto ni merupakan karakter yang bnyk passion, he never give in anything, dan sentiasa berpegang dgn nindo hidop die, die jugak seorg yg setia kawan, dan sanggup buat apa je demi mempertahan kan negara dan org yg die sayang, dia jugak seorg yg sangat2 x serius, (more like my self, haha) tapi bila keadaan mendesak, die sanggup berjuang sampai ke titisan darah die yg terakhir, DATTEBAYO!!


2.APAKAH KARTUN PALING KORANG TAK MINAT LANGSUNG NAK TENGOK

jawapan:
hah! sumpah, katun ni adek2 aku dok layan kat tb9 petang2, perghh! dem gilaaa.. dgn lawak2 bodo yg mmg x ketawa, (aku pon x tao kenapa adek aku dok berdekak bila tengok) dan lukisan die, hampeh gilaa kod, HAHA,


3.Jika aku SUPERHERO ,AKU NAK JADI

jawapan:



yeahh! ini die.. nama die, L a.k.a eru roraito, dia ade dalam anime, dan muvi DEATH NOTE, kenapa nak jadik die?? kerana die teramat lah cool dan pandai, die cepat menemui konklusi dalam apa2 pon kes jenayah, dan, mase episode last death note, die sendiri tulis nama die dalam nota kematian tu, untuk menyelamat kan dunia,melakukan satu pengorbanan untuk dunia., x ke cool gila tu kan?  dan aku nak sangat stail rambot die tuh, HAHA,

so, habis lah segala segmen abg ben ni, jum kawan2 join ramai2, agak best segmen nih.. :)

p/s: even dah beso kuborr, aku dan anime x dapat dipisah kan.. :D

8 comments:

Cik Azizah said...

death note best...
jijah nak jd popeye jer
Abg ben ajak jadi budak2

mOoN said...

waaaa...nak jadi L ea? hehehe

jom baca cni pula... :)

11.http://www.munirahizzan.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-budak-sat.html

mOoN said...

http://www.munirahizzan.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-budak-sat.html

sowi...salah..hehehe

solo molo said...

kappa mikey ????
ade ker kartun tue ????



http://solomolo.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html

Eika said...

kappa mickey?? ada la.. saypa xdak lak.. hisshh... betui2.. kappa mickey xbest!!! >___< snggah sni... nnt singgh blog ika plak.. hee :D

Ara Farahah said...

aku dan anime xdapat dipisahkan..?? hehehe..

http://farahahsulong.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html

Lulu caldina said...

eheh, terasa seperti kanak-kanak riang kan bila buat segmen ni..

Little_froggy said...

solo-ade kod, katun baru, tapi dem gilaa, HAHA
lulu-ape sala nye jadik budak2 kan?? happy jee..
eika-haa, kantoi, mesti salu kayan katun kat tb9 kan?? HAHA,