TABUNG SYILING

Saturday, March 12, 2011

tangan yg menghulur


hah.. siyez.. skrg aku sedang mengalami saat yg terlalu sukar dalam hidup aku... dan aku rase.. ni lah dugaan yg paling susah untuk aku hadapi selama 19 taun aku hidop dalam planet nih... dan totally.. rase hidop aku mcm dah musnah... sangat2 hancur... baru semalam kau kene bnde nih.. dan masaalah aku ni.. sikit pon x berkaitan dgn putus cinta bagai... nope lah! its bigger than that!

dan dalam saat2 mcm nih... aku jumpe kawan yg sudi menghulur... kawan yg support aku.. die ckp... hidup kita ni.. x kan musnah selagi kita bernafas... dan kata2 tu.. buat aku rase.. even mcm mane pon dugaan yg aku hadapi skrg... aku percaya.. aku akan jumpe jugak jalan penyelesaian, aku akan carik jugak konklusi dalam sume nih... insyaallah! jun... thz a lot.. kao buat aku x putus harapan dalam ape yg jadik nih... thz atas nasihat2 yg kao bg semalam... zul.. thz sbb sempat ketawa2  ngn aku.. even aku ade masaalah yg besa gedabak nih.. yg mmg tak mmpu nak d,tangung budak 19 taun mcm aku nih.. thz a lot pada sume kawan2 yg sudi menghulur... even korunk x mmpu nak hulur duet bagai... tapi. aku tetap hargai ape yg korunk tolong aku... 

dan aku sangat2 berharap yg aku akan jumpe konklusi bagi masaalah yg besa gedabak nak mampuih ni... :(

p/s: kalau aku ni.. india.. aku rase dah lame aku dok bunoh diri..HAHA. :D

No comments: