TABUNG SYILING

Tuesday, March 15, 2011

FOrmula CHENTA


oke.. aku nak ckp.. yg aku ni.. sangat terer dalam menghafal formula.. oke.. lah.. aku nak kongsi segala formula aku kat korunk.. dan formula ni.. takan dapat dalam buku text add math TAHU! kao carik lah.. kat buku add math degree level pon x jumpe!
oke.. formula-formula nya berbentuk:

1)2,3 hari kenal+habis duet+buang masa+mintak mak duet topup+cinta berteras kan nafsu serakah= ade         paparazi dok tanya: 'dah makan?' 'dah mandi?' 'dah berak?' 'kentut bape kali hari ni?' =COUPLE budak sekola

2)MANIPULASI - PERASAAN yg sering berubah2
    MALAR ( TETAP ) - unkown atau dgn erti kata lain, tiada bnda yg tetap
    BERGERAK BALAS - dri suka - syg - cinta - takut - curiga - hati tdk tenang - dan berakhir dgn benci.

    -rainne amie-

3)cinta=setia(tak curang) then percaya(iklas menyintai)= cinta sejati


4)lelaki+perempuan(couple)<< berdua(tempat sunyi)= anak  haram

5)mata>hati= perasaan berdebar+gementar= jatuh cinta

6)D=dunia
     O=orang
     T=tanpa
     A=awek

7)COOL=single(hidup tanpa perempuan meng-GEDIK)


hah... siap pon formula sesat aku nih.. dan korunk nak tao ape result spm aku dalam add math mase SPM dulu x? TH(tidak hadir) sbb aku mmg bodo piang pon add math.. so anda d,nasihat kan jgn guna segala formula org TH mcm aku ni..HAHA.

p/s: tapi single itu memang cool en? (ade couple yg memahami itu lg COOL) HAHA! 

3 comments:

Ersya Niknam Moghaddam said...

sokong!

♥AYU cik YUYU♥ said...

suke ayat single itu mmg cool en?
(ade couple yg memahami itu lagi cool)
hehe .

nn said...

hhahaa. formula sesat yang ada logiknya.

single cool. couple memahami lagi cool = SETUJU