TABUNG SYILING

Wednesday, March 9, 2011

Blog cikgu SAYA

ok... sepanjang aku sakit dan x sehat 2mggu ni.. mmg bnyk kot request yg dtg, dgn segmen pelancau sumer tuh..... opz!! fiq..kao x bole mencarut dah dalam blog!! kao giler.. cube jage sikit kelongkangan tuh... haa... nak tao knape aku x bole mencarut lg dah?? haaa... sbb.... pada suatu tengah hari yg tak berape nak panas..  tibe2............... jeng...jeng...jeng..............
cikgu bi saya masa sekolah dulu im..

cikgu: afiq... cg pon ade blog...
aku: haa? cg ade blog?? waa.. x sangke.. saya pon x de blog....
cikgu: woi! aku flying kick kao bnyk kali kang... cikgu selalu lah blogwalking kat blog awk...
aku: adehh..kantoi dah..-.- soo cikgu tao lah.. saya dok maki2 cikgu selame nih?
cikgu: alaahh.. cg tahu, blog awk.. suke hati awk lah.... cume cg nak mintak tolong..... promote blog cg ea?
aku: haa.. nnt saya promote....
cikgu: bla....bla....bla...bla...bla...blaaa.. (lame kiteorg im, tapi topik dah lain, yg tak sesuai aku tulis dalam nih)HAHA!

(perbualan d,atas ada yg d,tokok tambah.. untuk meng-gempak kan cerita)

sooooo... begitulah kesimpulan nye... cikgu saya.. bernama cikgu intan haryati.. secara saya mmg haram jadah x tahu... adelah merupakan follower dan pembaca blog saya yg sesakai nih, dan nasib saya ni adelah murid yg amat d,sayangi dekat sekolah dulu.. dan saya adelah seorang blogger yg molot x longkang.. soo mmg aku x de lah nak ngutok cikgu2 sekolah aku dulu..HAHA, tapi ade rase riak jugak lah.. bile dapat tao cg ade bace blog aku nih... ni yg nak jerit nih...
WOII!!!! CIKGU AKU BACE BLOG AKUH.. BLOG KORUNK ADE KE???  (statement mintak baling selipar kat kepala)
haa.. bnyk pulak aku berleter en? padahal just nak promote blog cikgu aku ni jee... oke lah kawan2... jum laa ramai2 follow dan bace blog cikgu saya yg tak cun dan membawak kereta perdana yg bole bertuka jadik bumblebee tuh... ni blog die...

haa.. besa punyer link aku bagi nih.. korunk x singah.. siap lah.. aku suroh die langgar pakai bumblebee die... blog die  pon best jugak sebenar nye... penulisan yg agak senang d,bace dan ringkas, dan best jugak lah.. sbb.. blog org matang ni... x de lah nak dok kondem org sane sini, x de lah nak cerita mengedik bagai...  penuh dgn informasi dan kelaparan..HAHA. kenapa kelaparan fiq?
sbb dalam blog die.. ade promote cupcake yg  die dok jual.. haih..lapa siak wa tngok bnde tuh... :)


p/s:aku still blom btol2 sehat.. sbb tu x dapat nak buat entry baru hari... hurmm! :((

No comments: