TABUNG SYILING

Saturday, January 29, 2011

KEPUTUSAN aku

oke lah...aku rase.. lame dah aku tak update blog aku yg dah cantik skrg nih.. hmm..ape aku nak ckp ekk?? dah lupe... HAHA! oke lah.. semenjak 90-100 jam ni..aku rase aku dah dp blaja mcm2...dari berbagai2 org... aku dah belaja..ape beze nye.. teman biase dgn teman istimewa... aku belaja... kenape kite perlu kan couple... dan bile mase kite perlukan sume tu...aku belajar... yg hidop ni,bukan macam yg kite jangkekan.. dan kerana sume tu..aku rase aku dah amek keputusan..sebulat suare dan hati......... yg................... aku akan tggu die.. tak kire lah.. berape lame... aku akan tggu die jugak.. ... dan sesuatu yg best... die tak tao pon yg aku nak tggu die..HAHA! so sick! ntah..mungkin aku ni bkn lah lelaki2 jiwang yg bole mencipta puitis2 chenta yg jiwang karat melarat... dan aku mengaku.. mungkin tu kelemahan aku, aku jugak..bkn sweet talker yg bole menjanji kan ape2 dalam satu perhubungan... yg bole aku ckp..aku akan tggu die.. tu jek lah! even aku nak mengejar segala impian2 untok mase dpn aku...tapi die adelah objektif sebenar untok mase dpn aku...aku nak kalo ditakdir kan kami ber-couple, hubungan tu bertahan selame mungkin..dan mungkin sampai kawen..HAHA! mcm choyy jee ayat aku ni kan? tapi 2 lah yg aku nak sebenarnyer. aku bkn la tergile gile kan minah sorunk ni.. tapi..ntah! susa siakk nak describe perasaan ni.. dan siyez aku ckp.. aku tak de la perasaan cinta smpai berdebar-debar 2 sume bagai..yg ade dalam haty ni..just ikhlas perasaan aku pade die... haishh.. 2 jee la..dalam 2 hari ni.. mmg kadg2 aku rase down la jugak dgn ape yg jadik ni..sbb tu..aku kua...hang ngn mmber2 aku sume... dan malam ni.. aku dah wat keputusan...yg aku akan tggu die...HAHA! bape kali ntah nak ckp budak fiq ni kan? aku pon tak tao..bile mase aku nak suare kan perasaan aku ni pade die.... tapy mungkin mase tu lame lg... tapi mungkin jugak... sblm aku suare kan bnde ni pade die..die dah ade couple laen... tapi..die sendiri ckp..yg die mmg ta nak couple buad mase skrg dan aku harap..die kuat dgn keputusan die tu kan... oke lah... aku pon dah naek menyampah dgn entry aku yg ni.. bak baldi cpt! nak muntah ni doe! HAHA!





p/s: aku dah bli XBOX 360 tao.. bapak ape..gambe die..gempak giler siott!! aku kurang dah ngadap lappy        sejak ade xbox ni..best siakk..saje je nak buad korunk jelez sena nye..HAHA!(siyott jer)




2 comments:

LITTLE SIST said...

chayo-chayo,,,
moga2 d tkdirkan bersama,
best gak lw someone begitu kt i,,,
wohahahaha

HaVoCaHoLiC!! said...

HAHA.. RASE nak delete jee post ni...
menjiwang sangat doe..
HAHA!